سفارش تبلیغ
صبا ویژن
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
ترانه هایی لبریز از احساس

مهربونای عزیز سلام ...

من مانی هستم ...

و تا امروز افتخار داشتم که بیشتر از بقیه ی اعضای گروه در کنار شایای عزیز و شما دوستای مهربون باشم و ایشون رو مستقیما در جریان تمام امور قرار بدم..

البته از زحمت همه ی اعضای گروه تشکر می کنم و بسیار خوشحالم که افتخار همکاری با این عزیزان رو دارم و به همین خاطر لازم دونستم چند نکته رو توضیح بدم که تا امروز فکر نمی کردم گفتنش لازم باشه ...

هدف ما از افتتاح این وبلاگ آشنایی بیشتر شما با ترانه سرای هنرمند کشورمون جناب آقای شایا تجلی بود و دوست داشتیم که اون احساسی رو که خودمون با مطالعه ی ترانه های ایشون به دست میاریم به شما هم انتقال بدیم ... و با شناختی که ما از شایای عزیز داریم احساس کردیم که خوبه شما با فردی با احساس البته با احساسی بسیار متفاوت و عمیق آشنا بشید ، که البته حضور خوب تک تک شما عزیزان می تونه گواه محکمی بر این مطلب باشه...

و تا به امروز سعی کردیم با شناخت نسبی ای که از شخصیت فردی صاحب وبلاگ و همراهان عزیزش به دست آوردیم برای اون وبلاگ پیام هایی رو ارسال کنیم که مناسب با فضا، و محتوای اون وبلاگ باشه و امیدواریم که از عهده ی این مسئولیت براومده با شیم.

به همین خاطر لازم می دونم از طرف خودم و دیگر اعضای گروه از همه ی شما مهربونای عزیز بسیار ممنون باشم و اعلام کنم که ما از خوشبخت ترین آدمهایی هستیم که همیشه مورد محبت و مهربونی شما قرار گرفتیم و بگم که اگه کسی از شما به هر نحوی و عنوانی از ما رنجید این ایراد تنها از جانب من بوده که گاهی با انتخاب اشتباه خودم و یا کوتاهی در دیدارتون باعث ناراحتی شما شدم

و از کمند عزیز عذر خواهی می کنم که به زعم خودم مطالبی رو که براشون انتخاب می کردم و یا از آقای تجلی در خواست ترانه های خاصی رو برای ایشون داشتم متاسفانه ظاهرا انتخاب درستی نبوده و یا به قدری ترانه های شایای عزیز لبریز از احساس بود که این عزیز مهربون به جای ارتباط هنری و فکری یک ارتباط احساسی پیدا کردن

 و از شایای عزیز واقعا عذر میخوام که نتونستم جلوی بعضی از ناملایمت  ها و نامهربونی ها رو بگیرم و موجب رنجششون شدم و باعث شدم که ایشون زمان بیشتری رو این روزها برای پی گیری مسائل جاری بذارن.

و در آخر دوستای خوبم.... اگه شعرایی رو که براتون انتخاب کردم نپسندیدید من در انتخاب خودم اشتباه کردم و اگه بعضی از شعرا با حال و هوای وبلاگی سازگار نبود و به طبع لطیف اون عزیز مهربون و همراهان نازنینش نساخت به حساب ناسازگاری حال خود من بذارید و تموم ایرادایی که تو این مدت به گروه وارد بود و دوستانی با نظرات خودشون قصد آگاه کردن ما رو داشتن متشکرم و من مطمئنم که اشتباه از طرف من بوده و ایرادی به بقیه ی اعضای گروه وارد نیست. من تمام انتقادهای شما رو می پذیرم و برای آگاه شدن عزیزانی که کمتر با روند کاری ما آشنا بودن باید بگم که من در انتقال پیام های شما به شایای عزیز بیشترین نقش رو داشتم و علی رغم میل باطنی ایشون به دلیل ترافیک شغلی که کمتر می تونستند به طور مستقیم برای شما نظر بدن این مسئولیت همواره به عهده ی من بود، و خوشحال می شم که بعد از این هم همواره همسفر ما باشید و با نظرات سازنده و زیبا تون من و دوستای عزیزم رو راهنمایی کنید. چش براه مهربونیای شما مهربونای همیشه خوب هستیم. 1/9/83 مانی


شایا تجلی :: یکشنبه 83/9/1 ساعت 4:37 صبح داغ کن - کلوب دات کام

نوشته های دیگران ()

به نام خدای صلح و ترانه
ترانه هایی لبریز از احساس - رهاتر از پرنده
شایا تجلی _ ترانه سُرا
اوْل / فروردین / 1356
ساعت هشت و ده دقیقه ی صبح
اکنون نزدیک به { 300 - سیصد }
ترانه ی به حنجره سپرده دارد
(در داخل و خارج از ایران)
{20- بیست } عنوان کتاب چاپ شده
با نام های زیر محصول فعالیت ِ
سال های شاعرانه ی اوست
ادامه ی مطلب
لوگوی وبلاگ

ترانه هایی لبریز از احساس - رهاتر از پرنده

آمارهای بازدید وبلاگ
مجوع بازدیدها: 612921 بازدید

امروز: 35 بازدید

دیروز: 69 بازدید

پیوندهای روزانه
شایا تجلی در فیسبوک [42]
شایا تجلی ترانه سُرا [3618]
سایت رسمی شایا تجلی [1669]
کلوب شایا تجلی [1157]
[آرشیو(4)]


مطالب بایگانی شده


شایا تجلی ترانه سُرا
پاییز 83
زمستان 83 حادثه ی بم
زمستان 83
بهار و تابستان 84
زمستان 84
دختر ماه فروردین 85
دخترماه اردیبهشت 85
دختر ماه خرداد 85
دختر ماه تیر 85
دختر ماه مرداد 85
دختر ماه شهریور 85
دختر ماه مهر 85
دختر ماه آبان 85
دختر ماه دی
سالروز تولد خواهرم مینوی عزیز
محرم ماه قشنگ عاشقی
آلبوم ماندگار ناصر عبداللهی
دختر ماه بهمن
دختر ماه اسفند
شهرام جزایری
مناسبت ها
تسلیت ها
نوشته های دختری که عاشقم شده
پست تولدم
فاطمه (‏ص) ، روز زن ، مادر ،‏
ترانه 2
تیر 88
مرداد 88
90
فروردین 91
91
بهار 92
تابستان 92
پاییز 92

ترانه ی وبلاگ

اشتراک در خبرنامه

 


Search